اختصاص ۱۲۰۰ دوز واکسن آنفولانزا برای جامعه ایثارگری استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اختصاص ۱۲۰۰ دور واکسن آنفولانزا به والدین معزز شهدا، جانبازان شیمیایی شدید و متوسط و جانبازان هفتاد درصد و نخاعی استان زنجان با شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، عباس برزگر  با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ دوز واکسن آنفلوانزا به اجرای این طرح در استان زنجان اختصاص یافته است، اظهار کرد: با شروع فصل سرما روند تزریق واکسن آنفلوانزا به برای جامعه هدف مشمول شروع می‌شود که تزریق این واکسن توسط "بیمه دی" انجام می‌شود.

وی افزود: مجوز و آمار جامعه هدف مشمول ‌تزریق واکسن آنفلوانزا به مدیریت بیمه دی ابلاغ شده و طی هفته جاری شروع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: معاونت درمان بنیاد شهید درصدد است با همکاری بیمه دی، هوم‌کر طرف قرارداد و آمبولانس کوثر، اجرای تزریق واکسن آنفلوانزا به جامعه هدف دارای شرایط خاص جسمانی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

برزگر با اشاره اینکه واکسیناسیون افراد مشمول تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: افراد مشمول جهت دریافت واکسن در شهرستان زنجان به داروخانه ابروش و دکتر حریری، شهرستان ابهر داروخانه دکتر نوحی، خدابنده داروخانه برجسته‌باف، خرمدره داروخانه دکتر جعفری، طارم و ماهنشان با مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان، و در شهرستان سلطانیه و ایجرود با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان می‌توانند نسبت به تزریق این واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha